‌بایننس آمریکا کارمزد معامله‌های بیت کوین را حذف کرد

به گفته این شرکت، Binance.US معاملات بیت کوین (BTC) با کارمزد صفر را در پلتفرم خود ارائه می دهد زیرا این شرکت به دنبال جذب کاربران بیشتر است.

برایان شرودر، مدیر عامل Binance.US در مصاحبه ای با بلومبرگ گفت: “از ابتدا، ما به دلیل کارمزدهای بسیار پایین خود شناخته شده ایم.” معامله با کارمزد صفر “کاری است که ما می خواهیم انجام دهیم زیرا می توانیم. این باعث ایجاد احساسات مثبت کاربران می شود. که کاربران جدیدی را برای ما به ارمغان خواهد آورد.”

شعبه آمریکایی Binance، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات، Binance.US گفت که هیچ پولی از تراکنش های بدون کارمزد به دست نمی آورد. این برخلاف شرکت‌هایی مانند Robinhood (HOOD) است که معاملات کریپتو بدون کمیسیون ارائه می‌کنند اما با دریافت تخفیف از مسیریابی سفارش‌های معامله‌گران به صرافی‌های مختلف، درآمد کسب می‌کنند.
Binance.US انتظار دارد تا توکن‌های بیشتری را به دسته معاملات آزاد خود اضافه کند، زیرا بازارهای ارزهای دیجیتال در برابر پس‌زمینه نشانه‌های کلان ضعیف جهانی و سقوط برخی از کوینها و شرکت‌های بزرگ به مبارزه ادامه می‌دهند.

این حرکت تقریباً دو ماه پس از آن صورت می‌گیرد که شرکت حدود 200 میلیون دلار در دور اولیه جمع‌آوری کرد که ارزش شرکت را 4.5 میلیارد دلار برآورد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *