دارندگان شیبا اینو می‌توانند از بایننس پی پاداش دریافت کنند

هولدرهای شیبا اینو و سایر رمزارزهای پشتیبانی شده توسط بایننس پی (Binance Pay) اکنون می‌توانند در بازه زمانی محدودی از پاداش برخوردار شوند. از ۵ تا ۸ سپتامبر (۱۴ تا ۱۷ شهریور)، کاربران شیبا می‌توانند در بازی Token Pop بایننس پی شرکت و جوایزی را کسب کنند. بایننس پی دور جدیدی از بازی‌های Token Pop را راه‌اندازی کرده و در آن شرکت‌کنندگان واجد شرایط این شانس را دارند که تا سقف ۱۰۰۰ دلار کوپن بازپرداخت (Cashback)، کوپن ارتقاء به VIP یا کوپن پس‌انداز دریافت کنند.

بایننس پی به کاربران این امکان را می‌دهد تا با ارزهای دیجیتال از کسب و کارهای پشتیبانی شده خرید کنند.  بایننس شیبا اینو را به عنوان وسیله‌ای برای پرداخت با Binance Card در بایننس پی معرفی کرده و به کاربران این اجازه را می‌دهد تا از دارایی‌های خود برای خریدهای فروشگاهی و آنلاین در بیش از ۹۰ میلیون کسب و کار تحت پوشش Mastercard در سراسر جهان استفاده کنند.

 وب‌سایت Shopping.io که به مشتریان خود امکان سفارش از آمازون، eBay، والمارت و سایر خرده‌فروش‌های بزرگ را با کمک بیش از ۲۰۰ ارز دیجیتال می‌دهد، از یک کمپین تبلیغاتی با جوایز محدود برای کاربران شیبا اینو رونمایی کرده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *