سلسیوس مقدار ۵۲۹ میلیون دلار wBTC را به صرافی FTX منتقل کرد

پلتفرم وام دهی سلسیوس نزدیک به 25000 رپد بیت کوین (wBTC) به ارزش 528.9 میلیون دلار را به صرافی کریپتو FTX منتقل کرده است که باعث نگرانی برخی از جامعه در مورد دامپ پروژه شده است.
این انتقال عظیم به صرافی پس از آن صورت گرفت که پلتفرم وام 41.2 میلیون دلاری باقیمانده بدهی خود را به پروتکل میکر(MKR) پرداخت و کل وثیقه wBTC وام خود را آزاد کرد.
با این حال، جامعه مطمئن نیست که در مورد این انتقال چه کاری انجام دهد، زیرا برخی می ترسند که به زودی کاهش wBTC در صرافی رخ دهد و قیمت بیت کوین پایین بیاید.
دیگران امیدوارتر بودند که این اقدام ممکن است در آماده‌سازی برای تعویض بیت کوین با رپد بیت کوین باشد، که ممکن است نشانه خوبی برای سپرده‌گذارانی باشد که امیدوار بودند برداشت بیت‌کوین در نهایت در پلتفرم سلسیوس باز شود. بیت کوین در 24 ساعت گذشته 8 درصد افزایش یافته و به بالای 22100 دلار معامله می شود.

25000 رپد بیت کوین ارسال شده به FTX به دنبال اخباری است که اوایل امروز منتشر شد مبنی بر اینکه ممکن است 150000 بیت کوین به طور بالقوه در بازار عرضه شود زیرا طلبکاران Mt.Gox پس از هشت سال انتظار، بیت کوین خود را پس می گیرند.
تا کنون، هم سلسیوس و هم مدیرعامل الکس ماشینسکی(Alex Mashinsky) در مورد هرگونه جابجایی وجوه سکوت اختیار کرده اند.
جونی پیروویچ(Joni Pirovich)، وکیل کریپتو، مدیر دارایی‌های دیجیتال و بلاک چین در 7 جولای به کوین تلگراف گفت که بازپرداخت وام سلسیوس با میکر در نهایت به مشتریانش کمک خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *