ریپل با جهشی حدوداً ۵درصدی به رتبه ۶ بازار ارزهای دیجیتال صعود کرد

رمزارز ریپل(XRP) اخیرا در بین 30 رمزارز بزرگ از لحاظ ارزش بازاری ، بیشترین سود را کسب کرده است و در اثر آن ، موفق شد که رمزارز کاردانو(ADA) را پشت سر بگذارد و در جایگاه ششمین رمزارز بزرگ بازار قرار گیرد.

بر اساس داده های وب سایت تریدینگ ویو (TradingView) ، قیمت این رمزارز در صرافی بیت استمپ در روز شنبه در ساعت 4:29PM به وقت UTC  به سطح 0.40954 دلاری افزایش یافت که بالاترین قیمت آن از 7 ژوئن(17 خرداد) تا به حال است.

شرکت ریپل در روز پنجشنبه (28 ژوئیه)(6 مرداد) “گزارش بازارهای XRP در سه ماهه دوم سال جاری میلادی 2022” را منتشر کرد. این گزارشات فصلی به ریپل امکان می‌دهد که “به‌طور داوطلبانه دیدگاه‌های خود را در زمینه وضعیت بازارهای رمزارزی، با صرافت و در قالب به روز رسانی های منظم ارائه دهد که شامل میزان فروش سه ماهه XRP، اطلاعیه‌های مربوط به XRP و بیانات در رابطه با تحولات بازار در سه‌ماهه گذشته است.”
شرکت ریپل در رابطه با خرید و فروش رمزارز XRP در سه ماهه دوم سال 2022 عنوان کرد:

“کل فروش XRP توسط شرکت ریپل طی سه ماهه گذشته، 408.9 میلیون دلار بود که در سه ماهه قبلی ، این معیار برابر با 273.27 میلیون دلار بود. شرکت ریپل به خدمات فروش مربوط به نقدیگی بر اساس تقاضا (ODL) ادامه داده است و با تداوم گسترش تجارت ODL ریپل در سطح جهانی ، این حجم به طور قابل توجهی افزایش یافته است.”

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *