صرافی رمزارزی کوین بیس قراردادهای آتی نانو اتریوم را به پلتفرم مشتقات خود اضافه می کند

صرافی رمزارزی کوین بیس (Coinbase) در روز دوشنبه قراردادهای آتی نانو اتریوم را به پلتفرم مشتقات خود اضافه می کند. بوریس ایلیفسکی (Boris Ilyevsky)، رئیس معاملات مشتقات کوین بیس، روز پنجشنبه در یک پست وبلاگی گفت: «با اینکه ارائه این نوع از معاملات هنوز در مراحل اولیه می باشد، اما ما معتقدیم که نوآوری در محصول و یک نقطه ورود قابل دسترس و امن برای معامله گران خرد، به موفقیت آن کمک کرده است.»

افزودن قراردادهای آتی نانو اتر تنها دو ماه پس از آن صورت گرفت که کوین‌ بیس عرضه آتی نانو بیت کوین را به مشتریان خود با سرمایه خرد، آغاز کرده است.

وی افزود: «در نسبت 1/100 بیت کوین، قرارداد آتی نانو بیت کوین ما به سرمایه اولیه کمتری نیاز دارد و به معامله گران این امکان را می دهد که به راحتی روی بیت کوین معاملات خرید یا فروش انجام دهند و ریسک را در بازارهای بی ثبات مدیریت کنند.»

علاوه بر گسترش معاملات مشتقات خرده‌ فروشی، این اقدام کوین بیس پیش از ادغام اتریوم است. زیرا معامله‌ گران به دنبال استیکینگ و مدیریت ریسک در نزدیکی این رویداد هستند. بازار مشتقات بورس کالای شیکاگو (CME) اخیراً اعلام کرد که قصد دارد در 12 سپتامبر (21 شهریور) ارائه معاملات آتی اتر را آغاز کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *