بانک آمریکایی بَنک آو اَمِریکا اعلام کرد جهش قیمتی که اتریوم از اواسط ژوئیه تا اواسط آگوست تجربه کرد ممکن است همچنان شاهد از دست رفتن آن باشیم

بانک آمریکایی بَنک آو اَمِریکا (Bank of America)، روز جمعه در یادداشتی اعلام کرد: جهش قیمتی که اتریوم از اواسط ژوئیه تا اواسط آگوست (اوخر تیر تا اواخر مرداد) تجربه کرد، ممکن است همچنان شاهد از دست رفتن آن باشیم. زیرا سرمایه گذاران به دنبال درک بهتر پیامدهای ادغام و ارتقاء فناوری اتریوم هستند که آن را به یک شبکه اثبات سهام، همراه با بلاک چین ارتقاء یافته، تبدیل می کند.

علاوه بر این، بانک سرمایه گذاری انتظار دارد تا زمانی که اتریوم بر مشکلات فعلی خود غلبه کند، بلاک چین های رقیب مانند زنجیره هوشمند بایننس، ترون، آوالانچ و سولانا سهم بازار را تا حدودی به سمت خود ببرند. الکش شاه (Alkesh Shah)، تحلیلگر این بانک در یادداشتی به مشتریان نوشت: «سرمایه‌ گذاران احتمالا متوجه شده‌ اند که انتقال نزدیک اتریوم به الگوریتم اثبات سهام نگرانی‌ های مقیاس‌ پذیری یا هزینه‌ های بالای تراکنش را برطرف نخواهد کرد.»

معامله گران تاکید کردند، در حالی که ادغام احتمالاً باعث افزایش کوتاه مدت قیمت اتریوم شده است، چشم انداز بلندمدت این دارایی با توجه به احساسات ضعیف اقتصاد کلان و تحلیل های تکنیکال بیت کوین که به ریزش بیشتر اشاره می کند، بیهنوز مشخص نیست.

روز جمعه، پس از اظهارات تند جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، بازار ارز رمزارزها و سهام سقوط کردند. بیت کوین حدود 4 درصد سقوط کرد و به زیر 21000 دلار رسید، در حالی که اتریوم با 8 درصد کاهش به حدود 1559 دلار رسیده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *