طراح سرشناس جان ریچموند تصویری از همکاری خود با شیبا اینو در آستانه بزرگترین رویداد مد دنیا هفته مد میلان ارائه کرده است

طراح سرشناس جان ریچموند (John Richmond)، تصویری از همکاری خود با شیبا اینو در آستانه بزرگترین رویداد مد دنیا، هفته مد میلان ارائه کرده است.

در این مجموعه که Legends Live Forever نام دارد، 10000 قطعه NFT ایجاد شده توسط ریچموند وجود دارد. و برخی از آنها که قبلاً نیز نشان داده شده اند، در این رویداد به نمایش گذاشته خواهند شد.

تیم شیبا اینو در فوریه سال جاری (بهمن 1400) همکاری خود را با جان ریچموند در زمینه NFT اعلام کرده است. نسخه‌ های فیزیکی NFTهای مجموعه لجندز لیو فوراور نیز در نمایشگاه مد میلان ارائه خواهد شد. علاوه بر این، نمایش و ایجاد این مجموعه با یک کمپین تبلیغاتی انجام شد که در آن نقاشی های دیواری مخصوص شیبا اینو در خیابان های میلان کشیده شده است.

دنیای مد شیبا اینو را دوست دارد

همکاری بین برند مد و شیبا اینو اولین همکاری در نوع خود بوده و تأثیر مثبتی بر هر دو پروژه داشت. بنابراین، جان ریچموند موفق شده است تا به حوزه رمزارزها نیز وارد شود و از اعتبار یکی از مشهورترین جوامع رمزارزی استفاده کند، همچنین در طرف مقابل نیز شیبا اینو توجه مخاطبانی را به خود جلب کرد که احتمالا هرگز به آن علاقه نداشتند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *